שהייה בבית מלון היא שהייה וולונטרית, בידורית ומהנה, הנעשית מתוך רצון לנפוש, לנוח ולבלות שעות איכות והנאה לבד, כזוג או כמשפחה. כמו בכל אלמנט שירותי, שבו ללקוח יש יכולת לברור בין אופציות.

לקבל החלטות עתידיות ולהפוך להיות ממליץ נלהב או למבקר שיש לו ביקורת אמתית ומלאה על כל דבר, החל מהיחס של פקידי הקבלה ועד למצב ניקיון מסדרונות המלון והחדר, כך גם בתחום המלונות וחדרי האירוח, שמים דגש רב על מדד שביעות רצון הלקוח, על שיפור היחס אליו ובעיקר על הנראות החיצונית של המלון מבחינת צחצוח, הברקה ושמירה על הסניטריות, ההיגיינה והסטריליות המתבקשים ממקומות הומי אדם ופעילות.

ברמה השירותית בלבד, מספיק מקצועיות וחיוך מלבב על מנת לספק למבקרים חומרי ניקוי לבתי מלון ולאורחים את חווית השהייה האופטימאלית. אך ברמת התחזוקה והניקיון אין זה מספיק בכדי לספק את התוצר ואת התוצאה הסופית האידיאלית, אלא שנדרשת כמות עצומה של חומרי ניקוי איכותיים, של תכשירים, מתקנים וציוד משקי, על מנת לספק את הנדרש ואת המצופה מצוות המנקים, החדרניות ועובדי הניקיון בפנים ובחוץ. מעבר לאספקתם של חומרי ניקוי איכותיים ובכמות מספקת לניהול היומיומי של מערך הניקיון, דרושים גם כמות גדולה של פחי אשפה, מתקני שירותים, שקיות זבל וגלונים של נוזל ומרכך כביסה לצורך כיבוס וניקוי מאות סדינים, מצעים, מפות שולחן ומגבות מדי יום ביומו.

חברת י.נתנאל שיווק בע"מ, מהווה חברה העומדת בכל תקני ותווי האיכות לאספקת חומרי ניקוי והיגיינה למוסדות ציבוריים, עסקיים ופרטיים ומתחייבת לספק לכל לקוח את צרכיו על הצד הטוב, האמין והבטוח ביותר מכל בחינה, ולפחות מתוך כך, אלו הבאים בשערי מלונות שעובדים איתנו, לא ימצאו בהם רבב.