לכלים החד פעמיים המודרניים יש איכויות של כלי אוכל לכל דבר, מהסכו"ם ועד לצלחת ולכוס ובנוסף, ניתן להפוך אותם לחלק מאמצעי השיווק והמיתוג של העסק בעזרת הדפסה של לוגו, סלוגן או כל אלמנט פרסומי אחר.

סטטיסטיקה, לא מדעית ולא מבוססת אמנם, מראה כי מרגע הגעת העובד הראשון למשרד ועד לעזיבת העובד האחרון (שצריך גם לזכור לכבות את כל החשמל) נשתים כ-100 כוסות תה, קפה ומים חד פעמיים במצטבר, נאכלות כ-50 ארוחות בוקר וצהריים ובנוסף לכך יש להוסיף את שלל הנשנושים בדמות עוגיות, מאפים, ביסקוויטים, במבה ושוקולדים המועברים מיד ליד, מפה לפה, ומצלחת לצלחת בין עובדי, לקוחות ואורחי המשרד. כל אלו יוצרים, בהיעדר שימוש בכלים חד פעמיים או עובד מיוחד וייעודי הצמוד למטבחון, מאגר כלים מלוכלכים גדול מאוד שצריך להישטף, להתנקות ולהתייבש מדי יום ביומו על מנת לאפשר לאותה סטטיסטיקה להימשך גם למחרת וכן הלאה. עבודה די מייגעת, די מייאשת ודי מעצבנת שנופלת על העובדים בנוסף על עבודתם השוטפת ומה הפתרון? מעבר לכלים חד פעמיים בסיטונות כמובן.

חד פעמי סיטונות

יאמרו המצקצקים והספקניים כי למרות שזהו פתרון "נקי" ופשוט, הרי שמדובר על עול כלכלי לא קטן בשל הצורך ברכישה סיטונית גדולה ודי תכופה של כלים אלו ועל כך אפשר לומר כי נכון שבעבר הכלים החד פעמיים דרשו עלויות רכישות ואספקה בכמויות סיטונאיות וגדולות גבוהות עבור מרבית העסקים אך היום, ע"פ חברת י.נתנאל שיווק בע"מ, מהחברות הוותיקות והמקצועיות בישראל לשיווק ואספקת מוצרי ניקיון, צריכה, טיפוח וכדומה לעסקים, מוסדות וחברות בארץ , ישנם שיפורים ניכרים בתחום ייצור כלים חד פעמיים ובמחיריהם בשוק שהלכו וירדו מבחינת ייצור, שיווק והובלות לחברות המשווקות ולצרכני הקצה, דבר שמבטיח ללקוח מחירים נוחים יותר, בוודאי כאשר מדובר על רכישה של כלים חד פעמיים בסיטונות, בין אם זה באופן חד פעמי ובין זה אם קבוע באופן תכוף.

לכלים החד פעמיים המודרניים יש איכויות של כלי אוכל לכל דבר דבר ההופך את הרכישה הסיטונית של כלי חד פעמי למומלץ ומשתלם במיוחד. מהסכו"ם ועד לצלחת ולכוס ובנוסף, ניתן להפוך אותם לחלק מאמצעי השיווק והמיתוג של העסק בעזרת הדפסה של לוגו, סלוגן או כל אלמנט פרסומי אחר על גבי הכוסות או הצלחות החד פעמיים, דבר שגם משאיר רושם על האורחים והמבקרים וגם מעיד על השקעה ויצירתיות של החברה. לקטגורית הכלים החד פעמיים שלנו.