הישראלים מאוד אוהבים לקטר ולמצוא פגמים בכל מקום שבו הם נמצאים, מרמת האבטחה, שירות הלקוחות, עובי ניירות הטואלט בשירותים וכמובן, מעל לכל, ברמת התחזוקה, הניקיון והתנאים ההיגייניים במקומות ציבוריים. כל בעל עסק
ארגון או גוף ציבורי צריך לעמוד על המשמר מדי יום ביומו ולהקפיד לשמור על רמת ניקיון ותחזוקה ראויה כך שהביקורת והתרעומת לא יחצו סף מקובל ונורמטיבי במחוזותינו.

עם זאת, אין לראות בכל תלונה או טרוניה כקנטרנות לשמה ופעמים רבות תשומת לב של העוברים והשבים הרואים כל פגע יכולה לסייע בפתרון בעיות ניקיון, היגיינה ותחזוקה שנעלמו מעיני העובדים הקבועים, אלו שכבר לא שמים לב לקטנות, כמו מאגר אבק מתחת לשטיח בחדר המלון או להתחלת היווצרות עובש על קיר חדר השירותים במרכז המסחרי. כאשר הדבר הופך לבולט ולגלוי לעין יותר, גם הפתרון מורכב ומסובך יותר, וגם המוניטין של המקום עלול להיפגע, ולמקום ציבורי המשרת קהל רחב בשוק תחרותי מדובר על פגיעה קשה ובעייתית מאוד.

אז מה עושים ואיך גורמים לצוות העובדים והתחזוקה לשמור על ערנות, הקפדה ורמת עבודה גבוהה? אפשר כמובן לתגמל עובדים מצטיינים ומאתרי בעיות, אפשר לעודד את המבקרים, האורחים והלקוחות לסייע באיתור תקלות וכשלים תברואתיים ואפשר להוסיף על כך גם שימוש במוצרי ניקיון, מתקנים ובפתרונות חדישים מתקדמים מבית י.נתנאל שיווק בע"מ, מוצרים המבטיחים ניקיון איכותי יותר, השפעה לאורך זמן ונטרול מצבים מתפתחים הקשורים להיגיינה בזכות המכשור המודרני דוגמת- המתקנים המקצועיים והפתרונות לחדרי השירותים.

אחריות תפעולית ומנהלית על מקום ציבורי אינה כרוכה רק בשמירה על הסדר הציבורי, התנועה החלקה ואספקת המוצרים או השירות הניתן במקום אלא גם על בטיחות העובדים והמבקרים ועל בריאות אלו השוהים במקום זה שעות על גבי שעות כמו גם על בריאותם של העוברים והשבים תוך שימוש במוצרי ניקיון איכותיים וידידותיים לסביבה, לאדם ולטבע הוא צעד חשוב בדרך להצלחה.

1679420-5