מגיל צעיר אנו למדים כמה חשוב להתנקות מלכלוך, להתקלח, לשטוף ידיים, לשמור על סביבת מחיה היגיינית ורובנו ככולנו גדלנו על שירים כמו "הסבון בכה מאוד", על סיפורים כמו "יהושע פרוע" ועל דימויים שליליים של לכלוך וזוהמה.

ככה שלא במפתיע אנו הופכים להיות אנשים בוגרים הערים להיגיינת הגוף שלנו ולניקיון מרחב המחיה שלנו, שלא כולל רק את הבית הפרטי שלנו אלא גם את סביבת העבודה שלנו, זו שבה אנו שוהים שעות ארוכות במשך ימים רבים וזו שאליה מגיע ציבור רחב על מנת לקבל שירותים, מוצרים, סיוע או ייעוץ, כל אחד בתחומו הוא.

למרות שנדמה כי סל מוצרי הניקיון לעסקים הוא הומוגני ודומה בין עסק לעסק ובין סביבת עבודה אחת לשנייה, הרי שלא כך הדבר ועל מנת להשיג את האיכות המקסימאלית של ניקיון, היגיינה ויעילות במקום העבודה שלנו יש צורך בבניית סל מוצרי ניקיון ספציפי וממוקד לאופי המקום, לציבור השוהה בו ולאופן שבו הוא בנוי, כי אין דין חומרי ניקוי למרצפות, למשל, כדין חומרי ניקוי לדק, לפרקט או לשטיחים מקיר לקיר..

אנחנו, בחברת י.נתנאל שיווק בע"מ, מכשירים את מנהלי תיקי הלקוחות שלנו, באמצעות סדנאות, השתלמויות והעברת ידע ארגוני מצטבר של עשרות שנות ניסיון, לבנות עבור כל לקוח ולקוח תמהיל מוצרי ניקיון ייעודי לו ולעסק שלו וכך יכול כל אחד מעשרות לקוחותינו להיות סמוך ובטוח כי הוא נמצא בידיים המקצועיות ביותר בתחום אספקת מוצרי הניקיון, ההיגיינה, הצריכה וכדומה.

תמהיל מוצרים בנתנאל שיווק