קטלוג כלל המוצרים

מתקנים מקצועיים
מוצרי נייר
מוצרי ניילון
בישום, תמרוקים וניקוי
מוצרים חד פעמיים
מוצרי תחזוקת משק ומטבח
מוצרי מזון יבשים

התאמת סל מוצרים מותאם לכל סוג לקוח

אולמות אירועים והסעדה
חברות ניקיון
ואחזקה
מוסדות חינוך
חרדי
מוסדות חינוך
מפעלים

חומרי ניקוי לבתי חולים- ניקיון ואחזקת בתי חולים

אחד הפרמטרים החשובים ביותר לשם בחינת איכות המוסד הרפואי הוא מצב הניקיון והתחזוקה השוטפת שמתבצעים בו לאורך כל שעות היממה. במקום איכותי המכבד את החולים, את משפחותיהם ואת הצוותים הרפואיים והמנהלתיים ההקפדה על ניקיון שוטף, יסודי ומקיף היא אבן יסוד..

מדינת ישראל נחשבת לאחת מהמדינות המפותחות ביותר בעולם מבחינה מדעית, רפואית ומחקרית וכמוה גם המרכזים הרפואיים ובתי החולים הפזורים ברחבי הארץ, מבתי החולים שבצפון ועד לבתי החולים שבדרום. בתי חולים אלה מצוינים, מקצועיים ובעלי תו תקן ואיכות ברמה הגבוהה ביותר.

אחד הפרמטרים החשובים ביותר לשם בחינת איכות המוסד הרפואי הוא מצב הניקיון והתחזוקה השוטפת שמתבצעים בו לאורך כל שעות היממה. במקום איכותי המכבד את החולים, את משפחותיהם ואת הצוותים הרפואיים והמנהלתיים ההקפדה על ניקיון שוטף, יסודי ומקיף היא אבן יסוד וניתן לראות במוסדות רבים אנשי ניקיון ותחזוקה שעמלים בחריצות על ניקיון מעברים, חדרי המדרגות והמחלקות על ניקיונם וניקוי הלכלוך המצטבר בהם. שימוש בחומרי ניקוי איכותיים וברמה שמספיק יהיה בכמות קטנה של חומרים על מנת לכסות שטח נרחב. במקומות אלו אשר בהם סף הרגישות כלפי סטריליזציה והיגיינה הוא גבוה מאוד ואסור להקל ראש או לזלזל באיכות חומרים אלו ובשימוש השוטף בהם.

 

על מנת לעמוד בסטנדרטים וביעדים של מרכזים רפואיים ושל בתי חולים המשרתים
אלפי מטופלים ומבקרים מידי יום, יש על חומרי ניקוי לעמוד בתו תקן מחמיר ומהנוקשים ביותר, אותו רק מספר גופים וחברות, דוגמת י.נתנאל שיווק בע"מ, יודעים ומסוגלים לספק בכמות וברמה הנדרשת. בכל מה שנוגע למכרזי חומרי ניקיון ואחזקה לבתי חולים, מגיעות הצעות החברה לשלבים המכריעים והרבה מאוד מרכזים רפואיים בוחרים ועוברים לעבודה משותפת עם י.נתנאל שיווק בע"מ לאספקת חומרי הניקיון והתחזוקה המרכזית ואף כספקית בלעדית לאורך שנים ארוכות תוך הבעת שביעות רצון מלאה ומושלמת. כאמור נהנים כל הצדדים מרמת תחזוקה גבוהה, מהרגשת ניקיון, ממראה רענן, מצוחצח וסטרילי עם חומרי הניקיון והפתרונות החדישים שחברת י.נתנאל שיווק בע"פ מציעה.