קטלוג כלל המוצרים

מתקנים מקצועיים
מוצרי נייר
מוצרי ניילון
בישום, תמרוקים וניקוי
מוצרים חד פעמיים
מוצרי תחזוקת משק ומטבח
מוצרי מזון יבשים

התאמת סל מוצרים מותאם לכל סוג לקוח

אולמות אירועים והסעדה
חברות ניקיון
ואחזקה
מוסדות חינוך
חרדי
מוסדות חינוך
מפעלים

מוצרי פרימיום לתעשיית המוסכים- שמפו רכבים משובח

אחד מחומרי הניקוי החשובים ביותר בתחום שטיפת הרכבים הוא שמפו לשטיפת רכבים, וככל שהשמפו יהיה איכותי יותר וייועד אך ורק למטרת שטיפת הרכב..

אנשים נחלקים לשתי קבוצות עיקריות כאשר מדובר על שטיפת הרכב שלהם. יש את קבוצת המכורים, אלו שחייבים, לפחות פעם בשבוע, לקרצף את הרכב שלהם מגג ועד גלגל, מבפנים ומבחוץ ולהפוך אותו למבריק כאילו יצא זה עתה מאולם התצוגה ויש את אלו שאינם רואים בפעולת שטיפת הרכב כהכרח קיומי ומחכים למועד מיוחד במינו, דוגמת ערב חג, אובך משמעותי או סיום נסיעה בדרך חולית ומאובקת במיוחד, על מנת להקדיש חצי שעה מחייהם למעבר דרך מתקן שטיפת רכב וניקוי פנימי שלו.

 

כך או כך, כולם, ללא יוצא מן הכלל, צריכים להקפיד ולנקות את רכבם על מנת לשמור על איכות הפח, על סטריליות ועל היגיינה פנימית. מתקני שטיפת הרכבים המקצועיים במקומות רבים ברחבי הארץ, נאבקים בשוק מאוד תחרותי, שוק שבו יש לצרכן גם אלטרנטיבות אחרות, בין אם מקצועיות ובין אם חובבניות יותר, ולכן לחומרי הניקוי ולאיכותם יש משמעות רבה בתחום זה.

 

אחד מחומרי הניקוי החשובים ביותר בתחום שטיפת הרכבים הוא שמפו לשטיפת רכבים, וככל שהשמפו יהיה איכותי יותר וייועד אך ורק למטרת שטיפת הרכב, הברקתו ושמירה על חיוניות ואיכות הפח שלו, כך התוצאה תהיה משביעת רצון יותר הן מבחינת הלקוח והן מבחינת משך הזמן שהרכב יישאר נקי ומצוחצח.

חברת י.נתנאל שיווק בע"מ, החברה הישראלית המובילה באספקה סיטונאית של חומרי ניקוי וניקיון למוסדות, ארגונים וחברות, משווקת מוצרים מובילים בתחום הרכב למוסכים רבים ברחבי הארץ.

 

בין היתר, את המוצר המוביל בתחום שמפו לשטיפת רכבים, שמפו ווקס לרכב, מתאים לשימוש מקצועי ביותר. השמפו מבוסס חומר שאינו מסוכן לנשימה ואינו דליק על פי מדדים ישראליים ובינלאומיים מחמירים וקפדניים, הוא אינו מזיק לפח ואינו מזיק לצבע, כך שניתן להשתמש בו בקלות, בפשטות וללא חשש. כמות קטנה של שמפו לשטיפת רכבים מהולה במים מספיקה להעברת מטלית לחה על כל חלקי הרכב, ולאחר שטיפה נוספת במים והעברת מטלית יבשה, אפשר להביט על התוצאה המבריקה בעיניים נוצצות עד כי גם אלו שאינם נמנים על מכורי הטיפול ברכב, יודו כי נהנו מכך.

 

מוזמנים לעיין במגוון המוצרים הרחב שיש ל-י.נתנאל שיווק בע"מ להציע- מוצרי פרימיום לרכב.