קטלוג כלל המוצרים

מתקנים מקצועיים
מוצרי נייר
מוצרי ניילון
בישום, תמרוקים וניקוי
מוצרים חד פעמיים
מוצרי תחזוקת משק ומטבח
מוצרי מזון יבשים

התאמת סל מוצרים מותאם לכל סוג לקוח

אולמות אירועים והסעדה
חברות ניקיון
ואחזקה
מוסדות חינוך
חרדי
מוסדות חינוך
מפעלים

רשת ריחנית למשתנות- להרגשה טובה בנוחיות

רשת ריחנית למשתנות, ייחודית במינה שבעזרתה גם נשמרת ההיגיינה והסטריליזציה של המשתנה וגם הריח החריף והדחוס של השתן מתפוגג ונעלם בעזרת הפצת ריחות נעימים .חדרי השירותים והנוחיות הם החדרים הבעייתיים והמזוהמים ביותר בבית, בעסק או בארגון.

 

התנאים התברואתיים וההיגייניים הנאותים הם הכרחיים לשם שמירה על בריאות המשתמשים בחדרים אלו, ולא רק עליה, אלא גם על בריאותו של כל מי שבא במגע עם אדם שנעזר או שהשתמש בחדרי השירותים הללו. במקומות ציבוריים, שמירה על תנאים מוקפדים ומחמירים היא אחת מהחובות ההכרחיות מבחינת רישוי, אישור ותקנים, וללא הקפדה, קלה כחמורה, עלולים מוסדות, ארגונים ועסקים לאבד את רישיון העסק שלהם ולהיקלע לבעיה משפטית סבוכה ולא פשוטה.

 

אם כך, מהם הפתרונות היעילים ביותר לשם שמירה על תו התקן ההיגייני? מעבר לכיורים ולברזים תקניים ופועלים, מעבר לסבונייה ולניירות הטואלט וגם מעבר לניקוי היומיומי של החדרים הללו, ניתן גם להוסיף את הרשת ריחנית למשתנות, ייחודית במינה שבעזרתה גם נשמרת ההיגיינה והסטריליזציה של המשתנה וגם הריח החריף והדחוס של השתן מתפוגג ונעלם בעזרת הפצת ריחות נעימים, אווריריים וקלילים החל מריח מנטה, דבש, תות ועד לריחות של ים ושל מסטיק.

 

כך, ניתן גם לשמור על הבריאות, גם על המראה הנקי והמצוחצח וגם על גיוון ריחני ונעים בכל כניסה לחדר השירותים.

הרשת הייחודית היא רשת פשוטה מאוד להתקנה ומפיצה ריח ובמצב פעיל ל-30 יום ופועלת לא רק למניעת ריחות רעים ולאווירה טובה ונעימה יותר, אלא גם, חשוב יותר מכך, משמשת לחיסול חיידקים ובקטריות באזור המשתנה והאסלות על ידי הזרמת מיליארדי בקטריות חיוביות המעלימות את המזיקים ויוצרות סביבה סטרילית ובריאה יותר.

 

המבנה הארגונומי של הרשת מאפשר גם נזילה מבוקרת ומלאה של נוזלי הגוף אל תוך המשתנה, מבלי להותיר משקעים ונוזלים על דפנות המשתנה, ובכך היא מסייעת לניקיון ולתחזוקה השוטפים והאיכותיים הנדרשים וההכרחיים לכל ארגון ומוסד.

את רשת המשתנות המהווה גם מוצר אקולוגי למהדרין העומד בכל תקני איכות והגנת הסביבה, ניתן להשיג דרך החברה הישראלית המובילה למוצרי היגיינה, חומרי ניקוי, מוצרי נייר, מתקנים לשירותים וכדומה למוסדות, לעסקים וארגונים, לתעשייה וכדומה בסיטונאות י.נתנאל שיווק בע"מ.

רשת ריחנית למשתנה


*מתאים למשתנות שונות ומגיע במגוון ריחות.