בשנים האחרונות הופך השוק בו אנו פועלים ליותר ויותר תחרותי: ריבוי של ספקים, מותגים ובכלל- ריבוי אפשרויות (גם לכל אחד מאיתנו כצרכן). אלפי לקוחות נפגשים אתנו בכל יום דרך המוצרים והשירות שלנו. כדי שהלקוחות והצרכנים ימשיכו לבחור בנו ובמותגים שלנו – הם צריכים לקבל מאיתנו ערך מוסף. לערך המוסף הזה קוראים: שירות. השירות הוא חוויה בין-אישית. חוויה מהנה, תועלתית ומשמעותית – היא חוויה שהצרכן, הלקוח ואנחנו רוצים לחזור עליה פעם נוספת.
לכן, חזון החברה שלנו מגדיר לנו את המשימה בצורה ברורה ופשוטה:
להמשיך להצליח להעניק ללקוחות ולצרכנים חווית שירות, הנאה ותועלת בכל מפגש מחדש, להתמיד בחדשנות במגוון המוצרים ובניהול ולוגיסטיקה, במטרה לתת תמורה מרבית ללקוחותינו, לחסוך בעלויות התחזוקה השוטפת, ולשמור עליהם נקיים, אסתטיים ומזמינים.
מתן מענה אופטימלי ומותאם אישית ללקוחות שלנו, תוך מתן ייעוץ ולווי צמוד לאורך כל הדרך ודגש על איכות המוצרים, שירות מצוין ושמירה על לקוחות מסופקים – כל אלה הם נר לרגלינו.