קטלוג כלל המוצרים

מתקנים מקצועיים
מוצרי נייר
מוצרי ניילון
בישום, תמרוקים וניקוי
מוצרים חד פעמיים
מוצרי תחזוקת משק ומטבח
מוצרי מזון יבשים

התאמת סל מוצרים מותאם לכל סוג לקוח

אולמות אירועים והסעדה
חברות ניקיון
ואחזקה
מוסדות חינוך
חרדי
מוסדות חינוך
מפעלים

חומרי ניקוי בזול – השוואת מחירים

לצרכן של היום ישנם הרבה יותר כלים לשמור על האינטרסים שלו בעת בחירת חומרי ניקוי בזול ולמקסם את יכולותיו אל מול היצרנים, המשווקים והקמעונאים מאשר היו לו בעבר וכאשר ישנה תחרות בין ספקים שונים של מוצרים שונים לקבוצה מוגבלת של צרכנים, הכף תמיד נוטה לצד הלקוח, הצרכן. כאשר מדברים בכלכלה על צרכנות נבונה, על מחירי שיווי משקל ועל היצע וביקוש מתכוונים לכך שלצרכן של היום ישנם הרבה יותר כלים לשמור על האינטרסים שלו שלו בעת בחירת חומרי ניקוי בזול ולמקסם את יכולותיו אל מול היצרנים, המשווקים והקמעונאים מאשר היו לו בעבר וכאשר ישנה תחרות בין ספקים שונים של מוצרים שונים לקבוצה מוגבלת של צרכנים, הכף תמיד נוטה לצד הלקוח, הצרכן.

 

אחד מהכלים הצרכניים החשובים והמהותיים ביותר הוא הכלי של השוואת מחירים והשקיפות הגדולה הקיימת כיום ברוב השווקים המאפשרת לצרכנים, לדעת כל מה שיש לדעת על איכויות ומחירי המוצרים השונים, ביניהם גם מוצרים בסיסיים כמו חומרי ניקוי בזול, היגיינה וטואלטיקה שכולם צריכים, במיוחד בתי עסק, ארגונים, תעשייה, מוסדות ציבור וכדומה.

 

שליטה צרכנית במחירי חומרי הניקיון

לא לכולם נוח עם הסידור הזה ועם יכולת הצרכנים לשלוט במחירים ולהכפיפם כלפי מטה אך מי שיודע כי מוצריו הם חומרי ניקוי זולים ואיכותיים ביותר, הטובים ביותר והמשתלמים ביותר לקהל לקוחותיו, כמו שאנחנו בחברת י.נתנאל שיווק בע"מ יודעים, לא רק שלא חושש מהתחרות אלא אף מעודד אותה ומפרגן לה. בסופו של דבר לאיכות, לשירות ולמקצוענות אין תחליף, גם אם קיימות אלטרנטיבות זולות יותר, בסופו של דבר תמיד מתגלה כי הזול הוא היקר.

 

אנו מאמינים בכל מאודנו בזכויות הצרכן ובהעמדת מירב האינפורמציה לטובת יכולתו לבצע השוואת מחירי מוצרי ניקוי בזול בצורה מושכלת ואמתית ובזכות אלפי לקוחותינו המרוצים, החוזרים ומשתמשים במוצרים שלנו והחדשים שמצטרפים בכל יום ויום, אנו גם יודעים שמוצרי הניקוי שלנו משביעים את רצונם ועומדים בכל תחרות השוואת מחירים ואיכויות.

 

חפשו, בדקו, תחקרו לעומק והיטב, ועדיין, חברת י.נתנאל שיווק בע"מ המייבאת ומשווקת חומרי ניקוי בזול, היגיינה, טואלטיקה, חד פעמי וכדומה תהיה הבחירה הצרכנית הנכונה והנבונה עבורכם!