קטלוג כלל המוצרים

מתקנים מקצועיים
מוצרי נייר
מוצרי ניילון
בישום, תמרוקים וניקוי
מוצרים חד פעמיים
מוצרי תחזוקת משק ומטבח
מוצרי מזון יבשים

התאמת סל מוצרים מותאם לכל סוג לקוח

אולמות אירועים והסעדה
חברות ניקיון
ואחזקה
מוסדות חינוך
חרדי
מוסדות חינוך
מפעלים

מפיצי ריח לבית העסק – מתקן בישום אוויר אלקטרוני

ריח הוא אחד החושים החזקים ביותר שלנו, והוא יכול להשפיע על מצב הרוח שלנו, על הרגשות שלנו ואפילו על ההתנהגות שלנו. מסיבה זו, מפיצי ריח הפכו לפופולריים מאוד בעסקים.

מפיצי ריח יכולים ליצור אווירה נעימה ומזמינה בעסק, מה שיכול להשפיע על הלקוחות בצורה חיובית. מפיצי ריח יכולים לעזור להפחית את רמת הלחץ והחרדה בעסק. לדוגמה, אם אתם עובדים במשרד, אתם יכולים להשתמש במפיץ ריח כדי ליצור ריח של צמחייה ופרחים, מה שיעזור לכם להירגע ולהיות פרודוקטיביים יותר.

הריח והאווירה בעסק, חנות או מסעדה הם האספקטים החשובים ביותר בחוויית לקוח. מפיץ ריח אוטומטי
הוא כלי שיכול לשפר את האווירה ולהגביר את המכירות, בזכות יכולתו להשפיע על אחד החשובים ביותר – הריח.

מחקרים מצאו שהריח משפיע על מצב הרוח, חווית הלקוח, זיכרונות ואף על התנהגות. מפיץ ריח איכותי יכול ליצור את האווירה המתאימה לעסק, הוא גורם ללקוחות להרגיש טוב יותר, להישאר יותר זמן, ואף לרכוש יותר. מפיץ הריח יכול לתמוך בהגברת הזהות המותגית של העסק. המותג שלך אינו מורכב רק מהלוגו, צבעים, והעיצוב – אלא גם מהריח שמקשר את הלקוחות למותג. ריחות יכולים לקשר את הלקוחות לחוויה, להעניק תחושה מיוחדת ולעזור ביצירת זיכרונות ארוכי טווח המקשרים את הלקוח למותג.

מפיץ הריח יכול להפוך את העסק למיוחד ובלתי נשכח. הקנייה הופכת להיות חווית הקנייה מושלמת. מפיץ ריח משדרג את החוויה ממינימליסטית לאבסולוטית. המכשיר יכול לשדר את התחושה שאתם מעוניינים להעביר: רוגע, רעננות, יוקרה, אנרגטיות ועוד.

מה היתרונות של מפיץ ריח חשמלי ללובי או לעסק?

  • חווית לקוח משופרת – ריח נעים בעסק יכול לשפר את הרושם הכללי של לקוחות ולהשאיר בהם תחושה חיובית.
  • ייחודיות של העסק – ריח ייחודי יכול להקנות לעסק בידול וזהות משלו, מה שמסייע ללקוחות לזכור את העסק.
  • השפעה חיובית על מצב הרוח – מחקרים מצאו שריחות מסוימים יכולים להשפיע חיובית על מצב הרוח. כלומר, לקוח שנכנס לעסק עם ריח נעים יותר נוטה להישאר יותר זמן ואף לרכוש יותר.
  • שיווק חושי – הריח הוא חלק מהמסר השיווקי של העסק. כמו צבעים, מוסיקה או תאורה, הריח משפיע על חוויית הלקוח.
  • האטה של הזמן התפשטותי – מחקרים מראים שריחות נעימים יכולים לגרום ללקוחות לאבד במידה מסוימת את תחושת הזמן, מה שמגביר את הסיכוי שהם יקנו יותר.
  • קשר עם הלקוח – ריח יכול לעורר זיכרונות ותחושות. כך, למשל, ריח של עוגה חמה מהתנור יכול להזכיר ללקוחות תחושות של נוחות וחמימות.
  • שיפור תפוקת המכירות – כאשר הלקוחות מרגישים טוב יותר, הם מבצעים רכישות יותר גדולות. מפיץ ריח יכול להיות מנגנון מצוין להגברת המכירות.

אם אתם מחפשים דרך לשפר את האווירה בעסק שלכם, מפיצי ריח הם פתרון נהדר. מפיצי ריח יכולים ליצור אווירה נעימה ומזמינה, להפחית את רמת הלחץ והחרדה ולעזור ללקוחות שלכם להישאר אצלכם יותר זמן.

 מתקן בישום האוויר האלקטרוני הינו אוטומטי חדשני וייחודי אותו אנו מייבאים ומספקים לגופים מוסדיים, תעשייתיים, עסקיים ציבוריים למיניהם וכדומה. מתקן זה מבטיח כי השהות של העובדים, האורחים, המבקרים והלקוחות במקום תהיה נעימה וחווייתית גם בחדר הבעייתי ביותר בכל מקום פומבי וציבורי הפתוח לקהל הרחב והמועד לפורענות מבחינת ריחות ומראות.

חדר שירותים אידאלי צריך להיות נקי, מאוורר, מצויד ונטול ריחות רעים כיוון שהוא מהווה מדד לאיכות העסק ולאיכות האנשים המנהלים אותו, וחלק בלתי נפרד מאיכות השירות ללקוח.

את המתקן אפשר להניח / לתלות בחדר השירותים או בכל מקום אחר בו ישנה תנועת אנשים כמו מסדרונות, לובי, חדרי ישיבות, משרדים, חדרי המתנה וכדומה וישנו רצון ליצור אווירה נעימה ע"י מפיצי ריח נעים לרווחתם ולהנאתם של הנוכחים. בהתאם למיקום בו רצוי להניח את המתקן ניתן להתאים את הריח ע"י המגוון הרחב של ריחות תרסיסי המתקן.

מפיצי ריח לעסק

 מפיצי ריח אלקטרוניים

מתקן בישום האוויר האלקטרוני של חברת י.נתנאל שיווק בע"מ הוא מתקן אטרקטיבי למראה, מופעל על בטריות פשוטות המחזיקות מעמד לאורך חודשים, בו ניתן לשלוט ע"י כיוון מראש בהתאם לשעות העבודה והפעילות את זמן התזת הבישום באופן אוטומטי, כך שהחדר יישאר ריחני ונעים במשך כל שעות היום ללא הפסקה תוך חיסכון בזמן ובחשמל.

 גם בבית, גם במשרד, גם במפעל וגם בכל מקום שבו יש חדרי שירותים לרווחת האנשים, מומלץ השימוש במפיצי ריח, הקפידו לשמור על סטריליות, על ניקיון, על ציוד הכרחי וכמובן על אווירה טובה שמתבטאת דבר ראשון בריח מבושם עם מתקן בישום אוויר אוטומטי איכותי!

מפיץ ריח משמש לא רק כדי לשפר את האווירה, אלא גם לשפר את הרווחים בעסק. זהו כלי שיווקי עוצמתי שיכול להיות שימושי לעסקים מכל הסוגים והגדלים.

חברת י.נתנאל ייצור ושיווק בע"מ מייבאת ומשווקת מפיצי ריח מקצועיים לעסק – מוסדות ממשלתיים, חברות בתחומים שונים ומפעלי תעשייה בישראל.

אם אתם מעוניינים במידע נוסף על מפיצי ריח לעסק, אתם מוזמנים לפנות אלינו, לטלפון: 03-9243102 ונשמח לתת לכם אינפורמציה ופרטים נוספים.

*התמונות להמחשה בלבד. זמינות המוצרים בהתאם למלאי קיים. ט.ל.ח.