קטלוג כלל המוצרים

מתקנים מקצועיים
מוצרי נייר
מוצרי ניילון
בישום, תמרוקים וניקוי
מוצרים חד פעמיים
מוצרי תחזוקת משק ומטבח
מוצרי מזון יבשים

התאמת סל מוצרים מותאם לכל סוג לקוח

אולמות אירועים והסעדה
חברות ניקיון
ואחזקה
מוסדות חינוך
חרדי
מוסדות חינוך
מפעלים

מתקן נייר ניגוב ידיים נגבומט – הדרך הבטוחה להתרחק מחיידקים

ע"פ מחקר שנעשה בתחום ופורסם ב-YNET: מתקן ייבוש ידיים סילוני, חדיש ככל שיהיה, הוא מקור בלתי נדלה לחיידקים ולמזהמים ובכל שימוש בו מועברים פי 27 חיידקים מהכמות המועברת בעת שימוש במגבות נייר "פשוטות"..

 

כאשר משתמשים במייבש ידיים סילוני חושבים כי מדובר במתקן תמים למראה, כזה שנדמה שאין בו שום דבר מזיק או פוגע, מלא בכוונות טובות ורצון לעזור ולסייע במאבק החשוב של כל אחד ואחת מאתנו- המאבק על הבריאות והחוסן שלנו, אך חשוב לדעת כי מתקן ייבוש ידיים סילוני, חדיש ככל שיהיה, הוא מקור בלתי נדלה לחיידקים ולמזהמים ובכל שימוש בו מועברים פי 27 חיידקים מהכמות המועברת בעת שימוש במגבות נייר "פשוטות" ויתר על כן, לאחר כל שימוש במייבש ידיים סילוני, כזה המזרים אוויר חם בעת השימוש בו, נותר אחוז גבוה מאוד של חיידקים בחלל החדר, לעיתים גם בטווח זמן של 10-15 דקות לאחר כל שימוש!!!

 

אם כך, מדובר, הלכה למעשה, בפתגם הידוע "הדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות" ודווקא הרצון לבצע פעולה אוטומטית וסטרילית לאחר הביקור בחדר השירותים במקום ציבורי מתגלה כאסון תברואתי מדרגה ראשונה שיש להימנע, כמעט בכל מחיר, מלהיעזר בו.

 

במחקר שנעשה באוניברסיטת לידס באנגליה מצאו החוקרים עשרות עדויות ונתונים המוכיחים את הסכנות הבריאותיות והתברואתיות הגלומות במתקנים אלו לייבוש ידיים ולדברי פרופ' מרק וילקוקס, ראש צוות החוקרים, "בכל פעם שאתם מייבשים ידיים בשירותים ציבוריים באמצעות מייבש ידיים חשמלי, אתם מפיצים חיידקים. בביקור בשירותים אתם עלולים להידבק גם בחיידקים שאותם פיזרו משתמשים אחרים – ולחלות במחלות".

 

אנחנו בחברת י. נתנאל שיווק בע"מ מציעים לכם, בעלי ומנהלי המוסדות הציבוריים, האקדמיים, המסחריים והעסקיים, המשרתים עשרות, מאות ולעיתים אלפי לקוחות, צרכנים ועוברי אורח מדי יום ומדי שנה, להבטיח את בריאות הציבור ולהציע לו את האופציה הבריאה, ההיגיינית והבטוחה ביותר לשימוש בשירותים הציבוריים שלכם והיא מתקן נייר ניגוב לשימוש חד פעמי, המבטיח מינימום של מעבר חיידקים ומזהמים בין אדם לאדם, ניגוב ידיים יסודי לאחר השטיפה, מבלי להשאיר שובל של מים ורטיבות המשמשים כר פורה למושבות חיידקים ובעיקר מצמצם את אחוז המזהמים באוויר ובחלל החדר כך שהסטריליות נותרת גבוהה ואיכותית.