החברה מונה צוותי עובדים מקצועיים, מגוונים ואיכותיים בעלי ניסיון רב-שנים בתחום הפועלים מתוך הבנת המטרה של החברה ואחריות משותפת להשגתה.
עובדי י.נתנאל פועלים כצוות חשיבה מגובש הסוקר את השוק ואפשרויותיו מידי יום ומגבש רעיונות חדשים עבור חדשנות, חיסכון וקידום לקוחות החברה.
לצוות הכרות מעמיקה בתחום הכוללת טכנולוגיות חדשות, מגזרים, מתחרים ושותפים של כל לקוח.
י.נתנאל שיווק בע"מ מעניקה ללקוחותיה שותפות אמיתית הפועלת למיקסום וייעול צרכיו בתחום.
את החברה ייסד יעקב נתנאל בשנת 1999.
לאורך השנים דור שני למשפחה הצטרף לחברה: בשנת 2008 בנו, תומר נתנאל ובשנת 2012 ביתו מאיה נתנאל שפי.
יחדיו מנהלים את החברה המשפחתית עם ערכי כבוד, הוגנות, שותפות ויושרה תוך עידוד מתמיד לחשיבה אחרת, ייזום פעולות ורעיונות, וצמיחה אישית וכחברה.
עובדי החברה
הנהלת החברה
- יעקב נתנאל- בעלים ומנכ"ל, מייסד חברת י.נתנאל שיווק בע"מ החל משנת 1999.
- תומר נתנאל – סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות.
- מאיה נתנאל שפי- סמנכ"לית שיווק ודיגיטל.
- יעקב עזר – מנהל תפעול ולוגיסטיקה.
- כוכבה פירונדי – מנהלת חשבונות ראשית.
צוות המכירות
לחברה מנהלי תיקי לקוחות וותיקים המתמחים במקצועיות רבה במגוון המוצרים הרחב שהחברה מציעה ברמה הגבוהה ביותר ובניהול מכירה פרסונלית, מקצועית ומדויקת לצרכיו הייחודים של כל לקוח ולקוח.
כל מנהלי תיקי הלקוחות של י.נתנאל שיווק בע"מ עוברים הכשרות מקיפות, היכרות מעמיקה עם המוצרים ועם התמורות בשווקים והכשרות העוסקות בתודעת שירות ובחוויית הלקוח.
צוות המשרד
צוות המשרד מונה עובדים בתחומים אדמיניסטרטיביים שונים:
תמיכה ושירות לקוחות, הנהלת חשבונות, תפעול ושיווק ופרסום.
כל אחת אחד מקצועי בתחומו ומספק שירות אמין, הגון ומוקפד לעובדי החברה וללקוחותיה.
צוות המרל"וג
צוות המרלו"ג מונה את עובדי הליקוט וצוותי החלוקה אשר מכינים את הזמנות הלקוח באופן המקצועי, המוקפד והמסודר ביותר עבור קבלת הסחורה בצורה המיטבית.
לחברה מערך הפצה פנימי המונה את צוות החלוקה, נהגי החברה המספקים את הזמנות הלקוחות בסבר פנים יפות, שירותיות וחיוך.
מבחינתנו אמינות הינה ערך בסיסי של החברה והיא מעל לכל. בכל עסקה אנו שמים לנגד עניינו את טובת הלקוח ומציעים לו את הפתרון המשתלם והמותאם ביותר לצרכיו.
כלל צוותי החברה ובעיקר צוות מנהלי תיקי לקוחות מסור, מקצועי וזמין עומד לרשות לקוחותינו ומספק לכל לקוח יחס ומענה אישי, מענה לבקשות יוצאות דופן ומתן שירות בחיוך. אנו פועלים תמיד לשיפור תמידי עבור ייעול ושדרוג השירות.
כלל עובדי החברה עוברים הכשרות מקצועיות מקיפות בתחומם על בסיס שנתי בכדי להוות מקור ידע נאמן לקהל לקוחותינו בכל שאלה ובקשה
אודות לצוות מרלו"ג מקצועי ויעיל אנו מתחייבים לספק את הסחורה עד 3 ימי עסקים מיום הפקת ההזמנה. במידה וישנה דחיפות ישנו מענה אישי לכל מקרה.
חזון החברה
לכן, חזון החברה שלנו מגדיר לנו את המשימה בצורה ברורה ופשוטה:
להמשיך להצליח להעניק ללקוחות ולצרכנים חווית שירות, הנאה ותועלת בכל מפגש מחדש, להתמיד בחדשנות במגוון המוצרים ובניהול ולוגיסטיקה, במטרה לתת תמורה מרבית ללקוחותינו, לחסוך בעלויות התחזוקה השוטפת, ולשמור עליהם נקיים, אסתטיים ומזמינים.
מתן מענה אופטימלי ומותאם אישית ללקוחות שלנו, תוך מתן ייעוץ ולווי צמוד לאורך כל הדרך ודגש על איכות המוצרים, שירות מצוין ושמירה על לקוחות מסופקים – כל אלה הם נר לרגלינו.