קטלוג כלל המוצרים

מתקנים מקצועיים
מוצרי נייר
מוצרי ניילון
בישום, תמרוקים וניקוי
מוצרים חד פעמיים
מוצרי תחזוקת משק ומטבח
מוצרי מזון יבשים

התאמת סל מוצרים מותאם לכל סוג לקוח

אולמות אירועים והסעדה
חברות ניקיון
ואחזקה
מוסדות חינוך
חרדי
מוסדות חינוך
מפעלים

פתרונות חכמים, חסכוניים ויעילים לחדרי השירותים

בכל העולם, כמו אצלנו, חדרי השירותים מסמלים התנקות, מקום בו נפטרים מהלכלוך, מקום בו נשטפים ומתחדשים, אך בפועל אנו נתקלים על בסיס יום יומי בחדרי שירותים מטונפים, מלוכלכים, מבולגנים וחסרי אמצעים בסייסים, בין אם זה במוסד ציבורי, מקום העבודה, בית הספר, בית חולים, חברה פרטית וכל מקום שהוא לא הבית שלך!

אתם רוצים חדר שירותים מושלם? ללא ריחות, ללא לכלוך וללא כל קונוטציה שלילית העולה מן המושג שירותים ציבוריים? המשך לקרוא ולשמוע על הפתרונות החדישים שחברת י.נתנאל שיווק בע"מ מציעה!

 

פעמים רבות אנו נתקלים בבזבוז נייר, כולנו מכירים את הפח העולה על גדותיו.
אומרים שהכוכב שלנו מתלכלך, אנחנו מייצרים מאות טונות של פסולת בכל יום, ועל העולם הזה חייבים לשמור, כי בינתיים, אין לנו כוכב אחר. אתגרים אלו, נצבים בפנינו ובפני חברות, ארגונים ומוסדות בעולם, שהבזבוז עולה להם והפסולת נערמת להרים.

לפיכך, חברת י.נתנאל שיווק בע"מ מציעה מספר פתרונות לחדרי השירותים- מוצרים חדשניים בתחום הנייר, מתקני נייר ניגוב ידיים ומתקני נייר טואלט חדשניים כגון:

הפטנט עולמי- מתקן נייר טואלט לשירותים חסכוני במיוחד וקל לשימוש- מתקן ה-"סמארט":

מכל חבילת נייר שלו יוצאות כ-900 משיכות נייר! (לצורך המחשת החיסכון בחבילה רגילה של גלילים יש בממוצע לכל היותר 550 משיכות). המתקן סגור ובכך מונע השחתה ובזבוז מיותר, מאפשר משיכה אחת של נייר בכל פעם, בתלישה ובכך נמנעת נגיעת יד המשתמש- תהליך הגייני וסטרילי!
יתר על כן, נייר הטואלט של המתקן הוא דו שכבתי- כלומר, נעים במיוחד!
ובטח חשבתם שהנייר לא ידידותי לסביבה, אז הוא דווקא מתוכנן כך שיתפרק במפגש עם מים! גם חסכוני וגם ירוק! למחקר המלא לגבי מתקן ה-"סמארט "- לחץ כאן!

מתקן Wisdom לנייר טואלט סמארט

מוצר המתקדם בתחומו- מתקן נייר ניגוב ידיים אלקטרוני:

מדובר במתקן קל לשימוש, חסכוני, יעיל, ידידותי לסביבה, בעל חיישן חשמלי חכם במיוחד, השומר על כמות נייר מדודה בין משיכה למשיכה וזמן השהייה. מאות לקוחות כבר מכירים ומשתמשים במתקן ואין שום סיבה שלא תעברו גם אתם למתקן החדשני והיעיל הנ"ל!- לקריאה נוספת על המוצר.

 

נוסף למתקנים אלו המהווים פתרונות לבזבוז נייר, תארו לכם שירותים בלי ריח! נתפס? אפשרי?
בי.נתנאל שיווק בע"מ- כן! אנו מציעים מספר חומרי ניקוי המחטאים ומנקים ביסודיות את חדש השירותים ולאחר שלב הניקוי היסודי, בכדי לשמור על הניקיון, הסטריליות והריח נמליץ על פתרונות הריח הבאים:

 

– מתקן בישום אוויר אלקטרוני / מתקן ריח אלקטרוני:

מתקן אטרקטיבי למראה, ניתן לתלייה או הנחה על משטח אשר מופעל על בטריות פשוטות המחזיקות מעמד לאורך חודשים, בהן ניתן לשלוט ולכוון בהתאם לשעות העבודה והפעילות מראש ובצורה אוטומטית את זמני התזת הריח המבושם כך שהחדר יישאר ריחני ונעים במשך כל שעות היום ללא הפסקה ותוך חיסכון בזמן ובחשמל- לקריאה נוספת על המוצר.

מתקן מטהר אויר ניקל- פרימיום

– קפיץ ריח Hang Tag:

קפיץ גומי נתלה המבטיח פעילות הפצת ריח מעולה למשך כ-30 יום, פיזור יעיל יותר ופונקציונאליות מגוונת יותר ממוצרים דומים מקבילים לו. המוצר ידידותי לסביבה, "ירוק" על פי כל התקנים המקובלים והמחמירים ואפשר למחזר אותו בקלות, כך שכל היתרונות כבר כלולים בו- לקריאה נוספת על המוצר.

קפיץ ריח "האנג טאנג"

– רשת ריחנית למשתנה:

רשת ייחודית, פשוטה מאוד להתקנה על גבי המשתנה ומפיצה ריח במצב פעיל ל-30 יום ופועלת לא רק למניעת ריחות רעים ולאווירה טובה ונעימה יותר, אלא גם, חשוב יותר מכך, משמשת לחיסול חיידקים ובקטריות באזור המשתנה והאסלות על ידי הזרמת מיליארדי בקטריות חיוביות המעלימות את המזיקים ויוצרות סביבה סטרילית ובריאה יותר.

רשת למשתנה ריחנית FLOWER-טרופיקל

אז לסיכום, חדר השירותים הוא מקום חשוב לאדם עבור צרכיו הבסיסיים ועליו להיות נקי, מסודר, מריח טוב ומכובד על מנת שנרגיש נוח להשתמש בו. אם אתה בעל עסק / מוסד ציבורי / מפעל או כל מקום שמציע שירותים לעובדיו / לקוחותיו- אסור לך להקטין ראש בנושא ויש עלייך לפעול בהתאם!

 

חדר שירותים נקי, מאוורר, מצויד ונטול ריחות רעים הוא מדד לאיכות העסק ולאיכות האנשים המנהלים אותו, וחלק בלתי נפרד מאיכות השירות ללקוח.

לכל עזרה, ייעוץ או בקשה ניתן לפנות אלינו ישירות ונספק את הצורך הנדרש בהקדם!